SENDI naik Bukit Broga :D

Assalamualaikum, hello Sendians! :)

Alhamdulillah, harini Kelab Sendi telah berjaya menjalankan program menaiki Bukit Broga buat pertama kalinya. Seramai lebih kurang 25 orang peserta dan kebanyakkannya eksaited sebab ade yang kali pertama berpeluang menaiki bukit Broga ni. Perjalanan bermula pada jam 530 pagi, dan kami singgah dulu untuk solat subuh di stesen minyak yang berdekatan. Kami sampai di kaki bukit Broga kira kira jam 730 pagi. Niat dihati ingin melihat matahari terbit dari bukit Broga, tapi tidak kesampaian diatas kelewatan tiba di destinasi. *agak sedih disitu :(
Tapi takpe, ada rezeki boleh pergi lagi dan tengok matahari terbit tu, insyaAllah :)

Jomlah kita tengok gambar, baca banyak pon bosan jugak kan ^^,

cabaran mendaki bukit!
sampai pun puncak yang pertama, ni lah yang dikatakan "Jauh perjalanan Luas pemandangan"
luaskann?? :)
wajah riang setelah berjaya sampai ke destinasi :D
terpancar muka kepenatan
bestnyaa rehat atas bukit ni, nyaman je angin dia! :D
ok, jum kita turun pulak! hati hati kak!



dah hampir tiba di kaki bukit balik, yeay!
okay, banyak lagi gambar actually, tapi cukuplah buat tatapan yang ni ye. hihi
Jumpa lagi di lain entry dengan aktiviti yang lain pula! 
Wassalam :D

1 comment

Anonymous said...

It is Miuccia [url=http://www.furworld.ru/ ]шубу [/url] and Patrizio Bertelli who discover the secret of Prada and invent the very first black nylon Prada handbag in the world which opens the successful and beneficial door of world renowned handbag brand. Prada Handbags is famous for its high end. Every woman wants a Prada handbag which symbolizes the fashion and the way of life. Prada store sells cheap Prada, including Prada purses and Prada handbags. [url=http://www.furworld.ru/ ]Шубы [/url] is the ideal way for you to purchase a bag of high quality and best designed. With the progression of Prada, increasingly more [url=http://www.furworld.ru/ ]шубы от производителя [/url] are established. Purchasing Prada handbags and Prada wallets in [url=http://www.furworld.ru/ ]меховая фабрика [/url] could save you numerous time and money. [url=http://www.furworld.ru/ ]мех [/url] is actually good choice for you. [url=http://www.furworld.ru/ ]меховые фабрики [/url] won't disappoint you.

SENDI Club IIUM 2016. Powered by Blogger.