DM1 SKTBM

Seperti yang drancang, Dinamic Mentoring bagi Sekolah Kebangsaan Taman Bukit Maluri telah berjaya dijalankan pada 27 Febuari 2010.

Setelah byk penangguhan akhirnya program ini mencapai tarikh sekutu. huhu. Kali ini mentor2 nya melibatkan org yg lain. Sejumlah 38 mentor berjaya dikumpulkan. Atas sebab2 tertentu pelajar yang hadir lingkungan 40 org. Namun, kami berjaya menampilkan konsep yang berlainan dalam modul yang ingin diterapkan. Oleh kerana sekolah ini masih pada peringkat pertama perjumpaannya, modul2 yang dterapkan lebih kepada permainan dan perkenalan. Kumpulan telah dibahagikan mengikut jenis2 pekerjaan masa kini. Cthnya, engineer, doctor, teacher, nurse dan sebagainya. Dengan ini kami berharap pelajar2 bertambah semangat dalam mengejar impian mereka. Masih tidak terlambat untuk mencapai ape yang dihajati. Dengan syarat, USAHA DAN TAWAKAL..

Di akhir program upacara penutupan telah djalankan oleh Guru Besar SKTBM, En Saadon B. Kassim untuk merasmikannya. Turut dihadiri Bro Khairuzain dari pihak UIAM.

*aktiviti dalam kumpulan*

*kumpulan Bussinesman*

*penyambut tetamu..hehe*

*majlis penutup*


KUMPULAN TERBAIK!! tahniah..

No comments

SENDI Club IIUM 2016. Powered by Blogger.