DM1 and DM2 compiled

Sekolah Kebangsaan Sungai Buloh (SKSB) berjaya menjalankan program pertama iaitu Dinamic Mentoring 1 (DM1) seperti tarikh yang dtetapkan, 6 Febuari 2010.


Program ini telah diketuai saudara Mohammad Syakir sebagai Pengarah Program. Dengan melibatkan 80 org pelajar bersama 20 org mentor, kami berjaya menjemput pihak ibu dan bapa untuk turut menyertai upacara perasmian program ini. Konsep kami kali ini melibatkan 'anak gemilang' dan 'anak harapan'...
Sesi suai kenal antara mentor dan ibu bapa turut diadakan. Dengan ini kita dapat mengeratkan silaturrahim dan sebarang keraguan boleh diajukan terus kepada mentor.

Alhamdulillah, program ini berjalan lancar sehingga kesudah. Dengan itu ribuan terima kasih diucapkan pada pihak yang terlibat.

*cewah khusyuk noo la depa ni.. *

*aktiviti dalam kumpulan*


DM kedua bagi sekolah yg sama diadakan pada 20 febuari 2010. Namun, kali ini diketuai oleh Harez Fitri sebagai Pengarah Program. Dengan melibatkan pelajar dan mentor yang sama, DM kali ini mengambil tempat di lokasi UIAM sendiri. Ia bertujuan untuk menerapkan semangat untuk menjejak ke menara gading. Kami berharap pelajar2 bertambah semangat apabila mengambil UIAM sendiri sebagai contoh universiti sasaran mereka pada masa hadapan.

*berkumpul jp sblm memulakn modul*


*huru-hara gkla nk suh dak2 masuk grup..huhu*

*modul 1, sbhg mentor aja, sbhgian ag marking..huhu serious seyh muke. haha*

*cm big bos aa abg ni. dlu nk jd guru besar xdpt kot..*

*ekekekek*




*kne marahla ni..huhu*



No comments

SENDI Club IIUM 2016. Powered by Blogger.